Världens störigaste sak....

0kommentarer

Igår tappade jag min 3:dje "plopp" till mina navelpiercingar... Jävligt störigt då man måste ha den och utan den så ramlar den ut. Har EN till så måste köpa, enda stället där jag vet att de säljer ploppar för sig är på Väla. Vet inte vad de kostar heller men de kan nog inte kosta så mycket. Det bästa är ju att alla ploppar passar alla navelpiercingar. Men jag skulle ändå vilja att de satt på bättre. Iof kan de inte sitta särskilt hårt för då kanske man inte får av den igen (hände med första piercingen) men har man de för löst så skruvar de upp sig själva så jag vet inte riktigt själva logiken i det hela. Sen kan man ju göra som mormor tycker, ta ut navelpiercingen så är problemet löst. Men då har man nu en "prick" på navlen och det tog ett halvår för den att läka helt så skulle jag vilja ha senare så blir det samma jävla jobb igen. Ont gjorde det också, inte när den togs men efteråt haha. Men jag vill ju ha kvar den så den får sitta där, det enda jobbiga är när man ligger på mage. Då känner man den ibland haha. Men jag diggar den!
 
Har ingen bild som passar ämnet så Saffi får stå för den här bilden också :)
Från i vintras när vi var i min morbrors stuga utanför Höör
Och ja, hon hade täcke fast tog av det 5-10min för att kunna ta bättre bilder haha :)

Kommentera

Publiceras ej