Träningen idag!

0kommentarer

Det gick hur bra som helst, jag är riktigt nöjd och jag tror Mandy är nöjd hon med hehe. Jag släppte henne lös och så kastade vi bollen och så gjorde vi på trix. Sedan hoppade hon löst och det gick super! Fast hon var lite seg och sedan blev hon pigg och sedan seg, så hållde hon på så xd haha. Sedan tränade vi på inkallnig!. Hon fick sitta ner och så gick jag längre bort, satte mig på huk och sedan ropade på henne. Och det gick super! Hon sprang till mig hela tiden så duktig är  lilla min prinsessa! <3 Sedan tränade vi på cirklarna kopplad. Och sedan tränade vi mera på hoppningen löst och så. På slutet så tränade vi på trix igen och sedan cirklarna. Sedan gick vi in. Tränade i 1 timma idag! ;D Så himla grymt! :) 
(Bilder ifrån idag :D)
Alltså kolla på henne! Är hon inte för underbar? :D GAASH! <333
// Lina och Mandy

Kommentera

Publiceras ej