Träning & LEK! :)

0kommentarer

Glömde av att blogga förut när jag kom in men aja hehe.. 
 
Träningen idag gick super! Först borstade jag henne ute eftersom hon fäller så himla mycket och tydligen så är den borsten bra för henne? Jag fattar inte det men den gör det! Tillmed min mamma säger det!. Alltså det är inte en hund borste det är någon slags borste, Svårt att förklara! hehe.. Aja.. 
Sedan gick,joggade och sprang vi i cirklarna. Sedan så släppte jag henne löst. Så tränade vi på inkallning. Och det så himla braa! Hon är så himla söt när hon stannar där och kollar på mig. Sedan sitter jag mig längre ifrån och sedan springer hon till mig!. Gash den känslan alltså!<3 Hihi. 
Sedan hopptränade vi lite men mest var det  träning på inkallning och trix! Sedan kastade vi boll ^^ 
Tog kort på min mobil, kanske kan visa er? Vill ni det? :) 
 
Mandy i vintras!, Aww kolla in  hennes söta tröja som min moster har gjort ^^ 
// Lina och Mandy

Kommentera

Publiceras ej