Tråkigt väder..

0kommentarer

Sitter just nu i soffan med mitt täcke. Mandy ligger vid mina fötter och sover, så söt hon är! :) 
Sedan är jag  inne på datorn och skriver detta inlägg och  lyssnar på musik. Det är inte fint väder ute idag, men ska nog träna med Mandy ÄNDÅ. Har inte tränat med henne på flera dagar, och jag är sugen.. Vill också filma så jag kan göra mera videosar. Just nu är jag skit seg.. Igår fick jag ont i min mage igen, men denna gången var det typ magkatärr, gjorde sjukt ont. Gash jag tycker inte alls om sånt.. Får ofta det, eller inte ofta men många gånger får jag det. Och jag tycker inte alls om det!. USCH. Alltså att det typ svider i magen (svårt att förklara). USCH. Men idag kommer REVENGE! :D Yaay!. Haha men aja, ska redigera bilderna på Mandy och fixa bildbomben just som jag hade lovat er.  Sedan ska jag fixa inforutorna kanske ^^ 
 
// Lina och Mandy

Kommentera

Publiceras ej