Tidig morgon eller sen kväll?

0kommentarer

Har inte sovit något inatt men kanske inte så konstigt då jag gick upp vid 6 :P På dagen då asså haha :P Har i alla fall precis kollat på en film som heter Stay Alive :P Kände igen ena killen däri från en film som typ heter Extreme Movie eller något sådant och Sophia Bush var också med men de andra kände jag inte igen :) Men den var inte superbra men ändå hyfsad :) Satt och målade naglarna under hela filmen och jag blev faktiskt nöjd :P Efter 1½h jobb så blev de jäkligt enkla haha xD Målade bara topparna men eftersom jag inte använder någon "mall" eller så som normalt folk gör så tar det jäkligt mycket tid och det blir ofta fel. Vet inte hur jag hade överlevt utan min Aceton! Eller jo, det vet jag... Saknade den i 2 dagar och tvingade sedan pappa att panikhandla hahaha xD
 
Ska snart ut med Saffi och sparka boll. Det är perfekt att göra det tidiga mornar och sena kvällar då det nästan aldrig är någon där då så man behöver inte vänta eller så. Ser ut att vara fint väder också så lite bilder kanske?
Har också haft lite strul med högtalarna så bytade till de gamla och gissa vad! Inga jäkla problem alls med de gamla... Asså ibland blir man galen på teknikprylar! Jag råkade spilla Cola på den makapären som man höjer och sänker volymen med på de nya högtalarna och dagen efter så höjde och sänkte högtalarna själv när de kände för det haha... Snacka om att Justin Bieber började skrika helt plötsligt hahaha x) Men som tur är så är pappa elektiker så han plockade isär den lilla jobbiga makapären och fick ta med tops så Colan försvann haha (ni vet ju hur kladdigt Cola kan bli....) och nu funkar de igen! Men har inte orkat byta högtalare.. Vet faktiskt inte vilka som är bäst, mina gamla som är typ 8år från Deltaco eller mina nya som är typ 4månader gamla från Creature  (tror det stavas så?)... Men det problem jag hade tidigare med de gamla var att man var tvungen att "skruva" lite på den ploppen som sitter i datorn, ni vet den man sätter i det gröna hålet haha?? Och det var sjukt störigt då man ibland måste göra det varannan sekund känns det som. Men nu funkar dem -.-' Lägligt liksom!
 
Jepp... Så lång kan man bli!
 
Vänstra handen gula toppar :)
 
Högra handen rosa toppar :) Ignorera pekfingret och tummen, det syns att det är de naglar jag använder mest då de aldrig hinner bli långa förens de bryts haha :P

Kommentera

Publiceras ej