Tidig bloggning

1kommentarer

Inte kunnat sova inatt. Vi kom hem sent från pappsen då Eurovision slutade sent och sen kollade jag på film på datorn och helt plötsligt är klockan 5 och jag är knappt ens trött -.-'
Så jag följer inte med till konstgjorda sjöarna som egentligen är planerat utan får dygna istället. För att orka blir det jäkligt mycket te (kom på att vi inte har kaffe hemma hos mamma haha) för att kunna hålla mig vaken. Iaf till kl 7-8 ikväll då Saffi får ju tidig runda nu och sen innan jag går och lägger mig.
Danmark vann och det var en bra låt så jag är hyfsat nöjd över Eurovision. Fast Sverige hade kommit högre upp med Yohio men Robin var inte helkass haha :)
 

1 kommentarer

Marre

19 May 2013 09:21

Så mysigt det ser ut :) Här hoppades över Eurovision, blev en film i stället :)

Länkar till er från vår blogg :) Ha det gött. Kram

Svar: Okej :) Kan vara mysigt med en film också, Eurovision blir bara mer och mer långtråkigt för varje år som går så kanske var smart gjort :) Kram
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej