Sorry för dålig uppdatering!

0kommentarer

Dagen började med att jag gick ut med Saffi och lekte med bollen i 40minuter klockan 6 på morgonen haha :) Vid 10 så gick jag och mamma ner i stan och klippte mig :) Det blev SKITBRA! Valde att klippa lite mer än vanligt (klippte ca 2dm som minst på hela håret haha) och det blev skitbra! Nu ska det bara färgas också! Efter det så åt vi på Rak Thai och sen shoppade vi trosor, strumpor och nagellack :) Ett gult och ett rosa lack blev det idag :P Mina andra är typ slut förutom de transparenta så det var nödvändigt! Ska köpa fler när vi är på Ullared, har för mig att de tar typ 15kr för en hyfsat stor flaska. Märket från de på Ullared är Claudia och de är faktiskt väldigt bra för sitt pris! De jag köpte nu är från Depend så jag hoppas de är bra! Har inte haft mer än transparenta lack därifrån men jag har gillat dem!
Mamma gick långrunda med mormor ner till havet så Saffi fick bada lite och sen gick hon även kvällsrundan så jag har haft det chill!
 

Kommentera

Publiceras ej