Skärpning Lina!

0kommentarer

Gash.. Har inte bloggat så mycket dem senaste dagarna.Förlåt... Men hade lixsom ingen lust eller ork..
Blir väldigt trött när det är varmt ute och inne.. Men aja.
Idag har jag bara chillat och sjungit lite. I lördags så var det ju eurovision! Och RÄTT LÅT VANN! :D 
Danmark var så himla braa och såklart Sverige men aa. Ni som inte visste det min pappa bor i Danmark, hehe. 
Aja nog om det! Idag har jag tränat trix med Mandy! och det har gått jätte bra!. Vi  tränade inomhus! :)
Vi tränade : Sitt,Ligg,Tass,Gimme five,Rulla runt,skall,näve och puss, Det är dem som hon kan typ. Hon är så himla söt! <3 Fast vi tränade också när hon ska stå på sina bakben. Vad heter det nu igen? :)
Kom inte ihåg just nu men detta menar jag: 
(Jag vet dålig bild, den kommer ifrån en video) 
// Lina och Mandy

Kommentera

Publiceras ej