Ska snart ut en runda! ;)

0kommentarer

Nu ska jag snart ut en runda med Mandy och kanske ska jag träna med henne efter men vi får se.. Blev så himla sugen bara för det var otroligt kul igår! :D. Hon var så himla duktig <3. För jag har lixsom lusten men vi får se ifall det inte blir för sent. Men jag skiter i ifall det blir för sent, lixsom det är ju helg hellerhur?. Haha. Men först ska jag nog välja några bilder så jag kan sicka dem till Isabell ^^ Så jag bloggar kanske mer när jag har kommit in, eller så bloggar jag mer imorgon. Och snälla! skriv vad vi kan skriva om! Funderar på om jag ska skriva några sanningar om mig och Mandy? Jag vet inte hur många ännu, men får se när jag väll har funderat ut dem hehe ^^. Men vad tycker ni om det?. 
 
Aja, nu ska jag välja några bilder! Hejdå än sålänge!
// Lina och Mandy

Kommentera

Publiceras ej