Ska snart sova!

0kommentarer

Sitter just på min säng och bloggar!. Mandy ligger bredvid mig,sötnosen <3. Gick som sakt en runda förut,och det gick bra! Gick på fotbollsplanen lixsom bara igenom hela planen ifall ni fattar vad jag menar haha xD. Men hon gick och luktade och gjorde sina behov!. Sedan så gick vi hemåt och till våran baksida och så hoppade hon 1 gång och sedan gick vi in, hehe. Men snart ska jag sova! Sedan imorgon är det träning som gäller tro ja, och så funderar jag på att göra mer videosar! :D. OMG! Juste! haha! Glömde säga detta till er men en ny video är uppe på youtube.
Gå in på min youtube kanal : HorseLove290! Så kan ni kolla :). Haha förlåt att jag glömde säga det hehe.. 
Men nu ska jag kolla vidare på nätet och sedan ska jag gå och sova, godnatt bloggen <3
 
// Lina och Mandy

Kommentera

Publiceras ej