Shopping mani!!!!

1kommentarer

Jag har varit medveten länge om att jag manisk när det gäller shopping till Saffi. Men när jag lade ihop några av halsbanden och två selar (har 3 halsband till) så förstod jag lite bättre hur mycket jag faktiskt har shoppat. Jag använder ju ändå i stortsett bara Hurtta selarna och det rundsytta kopplet med tillhörande halsband. Så vad har jag allt det här skitet till egentligen?? Haha men ja... Ni förstår. Utöver detta är det också 5 Hurtta selar, ett grimskaft (omsytt till kortkoppel), tre halsband och koppel till alla selarna och några av halsbanden...
 
Jag tror att det är hundgarderoben som får rensas först!!

1 kommentarer

Marre

22 May 2013 10:56

Tja, nu fick du mig också att kika igenom vad Ice äger och inte äger och oj, säger man här bara för vi har nog samma köpmani, men hur lätt är det att bara gå förbi nått fint, så säg, haha.

Svar: Haha jo, det är lätt att shoppa när man hittar något fint!
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej