Måste-ha-saker!!!!

0kommentarer

Har den orange redan men vill ha den gröna och den blåa. Kanske den rosa också fast isåfall i D-sele och inte Y-sele eftersom jag har den rosa Lifeguard selen och de är i stortsett likadana så det är bara onödigt. De kostar 269kr /st så det blir 538kr för den blåa och den gröna :)
 
Sen ska jag såklart koppel till den blåa och gröna! 199kr /st för 2cm brett och 180cm långt. Tycker att 3cm blir för brett och jag har 2cm breda till mina nuvarande selar så det kan ju inte direkt vara några problem haha. Så det blir ju 398kr för ett blått och ett grönt :)
 
Det rosa till min rosa Lifeguard sele är nästa inköp och det är superviktigt haha! Det gula blev snyggare än jag tänkt mig, hur blir det då med rosa? Übersnyggt??? 199kr
 
Hade också tänkt ha det gröna eller det orange i ett vanligt halsband också. Jag använder inte alls sele på vintern då hon har täcke och då är det bra att kunna ha mer än bara det rosa Hurtta halsbandet eller något annat tråkigt. Läder använder jag inte alls om det regnar, hon badar eller det är snö. Det ska alltså inte bli blött så läder på vintern är rättså svårt och då är det inte många halsband kvar *host*. Inga halsband jag vill använda låter mer korrekt haha. Vet inte riktigt vad de kostar men hav 159kr för mitt rosa Lifeguard halvstryp så tror de går där någonstans :) Så vi säger 159kr
 
Bävernylon täcke med fleecefoder från Sjöhagen Wear. Hade tänkt mig det i orange med svart passpoal och svart kantband och svart text. Kan inte det bli snyggt? Då blir det ju typ som Schockemöhles hästtäcke fast med namnet på rumpan och till hunden istället. Typ... Men det tror jag blir snyggt. Det ska liksom vara lite utstickande färger på svart hund! Så vad tror ni om det? Kostar 480krkr med Saffis namn på det och i hennes storlek!
 
Fleecetäcke från Sjöhagen Wear. Hade tänkt mig ha detta när det mest blåser eller så för att hon inte ska frysa men det ska ändå inte ge någon direkt supervärme utan bara när det inte är blött och inte snö eller så. Även för att ha under bävernylon täcket när det är som kallast! Finns tyvärr inte i orange så jag får ta någon annan färg! Kanske cerise med svart kantband och passpoal? När man väl kan designa sitt egna täcke så får man ju tämja lite på gränserna! Men i alla fall så ska även hennes namn stå på detta! Kostar 370kr för hennes storlek i färgen cerise med hennes namn på.
 
Så för allt jag vill ha i nuläget blir det.....2144kr. Med en rosa D-sele och ett rosa koppel blir det 2612kr. Någon som vill sponsra hahaha???? Men ska sälja en jävla massa saker, får bara inte sålt dem så det är ett mindre problem

Kommentera

Publiceras ej