Lek i inhägnaden

1kommentarer

Vaknade klockan halv 4 och var typ halvdöd så låg kvar. Kunde inte somna om och gick upp vid halv 5. Tänkte först sätta mig vid datorn i någon timme före jag gick ut med Saffi för hon ville knappt upp. Men vi gick ut! Ingen lång runda eller så utan bara till lilla inhägnaden, tog med fotbollen så vi lekte lite. Tyckte inte att vi varit där speciellt länge men när jag kom in igen så såg jag att vi varit ute i ungefär 40 minuter! Tog med mig kameran och skulle ta bilder men det var fel väder för det så det blev inga. Får se vad som händer resten av dagen men förhoppningsvis så blir det lite soligt! Vi behöver inte mer regn nu!
 

1 kommentarer

Marre

24 May 2013 12:03

Jasså, du är också uppe före tuppen, visst är det jobbigt att inte kunna somna om och här har det nu pågått en längre tid, man kan bli galen för mindre då inte dagarna bara känns jättelånga utan man är trött också, hm. Ja, tiden går fort när man har roligt, hi.

Trevlig helg på er och fin bild på en jätte fin Saffi. Kram

Svar: Haha jo :) Spenderade dagen i säng med The Walking Dead så det gick helt för fort tyckte jag haha!Tack dsm :)
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej