Lång dag... och det är inte ens middag än x)

1kommentarer

Kl 1 var vi hos syon på skolan, jag har sökt in på Selma Lagerlöf och Gullstrand men vet inte riktigt vilken jag vill komma in på :) Efter det så gick vi direkt till Spiggens och köpte mitt koppel! Ett gult Hurtta Lifeguard! Skitsnyggt med den gula selen! Sen blev det såklart en långrunda för att inviga det nya kopplet, det gjorde inte alls ont att dra tillbaka henne. Det gör ju alltid en del ont i alla koppel men det var inget speciellt i det här så jag är glad! Fick ge 199kr för det, anledningen till varför jag annars inte köper Hurtta på Spiggens haha. Hundshopen är billigare när det gäller Hurttas saker.
Men det blev en långrunda till stranden idag också, jag och mamma gick i och doppade fötterna och Saffi tyckte det var skitkul för vi går typ aldrig i med henne. Imorgon, om det är lika fint väder, så blir det att vi drar ner där igen och badar haha! Så varmt var det i vattnet :) Picknick blir det också då så Saffi kommer bli överlycklig! Efter det så gick vi till stora inhägnaden och där fick hon leka med tre hundar, två i hennes storlek och en kortbent Jack Russel.
 
Hon var SJUKT FIN i hennes nya koppel! Tog inga bilder så ni får se bilder på det någon annan dag!

1 kommentarer

Rebecca L

06 May 2013 23:26

Fast på den filmen är det inte jag som rider honom utan min lilla syster, hon hade inte ridit honom där på ca 2 månader ;)

Kraam!! <3

Svar: Okej! Det ser fint ut i alla fall :) Väldigt fin ponny!
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej