Hej!

0kommentarer

Idag var det praktik, och det gick super bra! Sedan efter det kom jag hem och chillade. Hade jätte ont i huvudet och sedan var jag jätte trött. Imorgon är det praktik och sedan ska jag,mamma och min ''lärare'' vi ska besöka ett gymnasium! Lixsom ni vet studiebesök! Så jag hoppas att jag kan gå in där! Men jag säger det inte vad det är för gymnasium tills jag vet om jag ska börja där i höst, hehe. En liten överaskning får det la va? ;) haha. 
Aja.. Men ska snart äta och efter maten ska jag nog gå ut med Mandy och träna med henne!.
Igår tränade vi och det gick super  !
Tränade på inkallning och trix sedan lite lite hoppning. För jag tycker det går såå bra med inkallning och trixen!. Så jag har tappat lite lust att träna henne i  hoppningen. Dels har hon varit lite jobbig när det gäller hoppningen just nu i nuläget. För hon hoppar med koppel och jag springer med så går det bra. Men jag vill ju träna henne löst. Så att hon hoppar över hinderna löst. Men hon lixsom inte gillar det så mycket eller vad man kan säga....Så hon är lite svår att få fram över hinderna. Lixsom förra året så hoppade hon löst och var super pigg. Men nu detta året har det kommit lite att hon inte vill eller så har hon tappat det. Jag vet inte.. Men hon bara står där och inte springer med mig :( Tycker det är tråkigt. Men vi får la träna på det igen, träning är ju såklart viktigt!. Så nu idag efter maten ska vi träna och träna. Fast när jag och Mandy tränar så tränar vi på både inkallning,trixen och hoppningen! Så jag tror det kommer bli så idag med ifall vi ska ut och träna! 
 
// Lina och Mandy

Kommentera

Publiceras ej