Grilla med moster idag! :)

1kommentarer

Idag blir det att grilla med moster idag! Så jag,mamma och Mandy ska gå över till moster och grilla med dem, och prata och ha trevligt!. Men idag var det som sakt praktik! Och det gick super!. Sedan så var det ett slaks ''möte'' om ett gymnasium som jag nog ska börja med i höst! :D Jag är TAGGAD!. Men min ''lärare'' gav mig en t-shirt som min klass har fått också. Lixsom det är en klass tröja för vi slutar ju i den skolan som vi går i. Så varje år när man slutar i min skola så får 9orna tröjor som dem typ designar själv osv. Tyvärr vad jag inte med när dem designade den och skrev namn (Det står namn på oss alla i klassen där bak på tröjan.) Eftersom jag inte har gått i skolan på hela denna terminen utan jag går ju på praktik!, Men dem hadde skrivit mitt namn på tröjan så yay!. Haha :) 
Aja, men nu sitter jag vid datorn och bloggar!. Sedan vid halv 5 sa vi gå till moster och grilla!
Kanske blir ett inlägg eller så när jag är där, får se ifall jag inte glömmer och sedan kanske jag ska träna med Mandy innan ^^ <3
 
// Lina och Mandy
 
 

1 kommentarer

Marre

19 May 2013 09:13

Ah, så gullig och söt, saknar min Rasmus plutt <3

Svar: Aww tack. Har ju följt eran blogg papillonbus.. <3 :( kram Lina
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej