Filmtips!

0kommentarer

American Pie - alla filmerna!
Inte sett alla men har sett 4 stycken av dem och alla är skitbra! Jäkligt roliga och det händer saker hela tiden. Bara lite förutsägbara och allting händer inte i den ordning man tänkt sig! Men de är absolut värda att se för er som inte sett dem!!
 
The Grudge - 1, 2 & 3
Jag hatar dem men älskar dem ändå! Inte superläskiga men på något sätt är de ändå sjukt läskiga haha. Hör man det äckliga ljudet någon annanstans så tänker man direkt på tjejen från The Grudge! Fick min kompis att sova med lampan tänd i 2 veckor! Och ändå så såg hon bara 1:an! Har allihop men de är tryggt förvarande där jag inte kan råka se dem när jag är hemma själv. För att bara se på framsidan får en att börja tänka på filmen haha! Sett dem 2-4 ggr och ändå så hatar jag dem! Men vill ha en 4:a!
 
Paranormal Activity - Alla filmerna!
Läskiga på ett sätt som hade kunnat hända hemma hos en själv. Kanske inte att man blir dragen nerför en trappa men saker såsom att dörrar öppnas, lampor tänds, saker flyttas osv. Man tror att det är småsaker som händer fast det är det inte och när man då sitter och koncentrerar sig på att se något så helt plötsligt händer det något stort. Haha men gillar dem ändå, fast skådespelarna inte gör som jag säger åt dem :)
 
The Haunting in Connecticut - 1 & 2
Jäkligt bra filmer tycker jag! Man vet inte riktigt vad som kommer att hända och det är ändå en hyfsad handling! 2:an är såklart bäst då Chad Michael Murray är med men 1:an är också bra haha! En aning överdrivna om man inte är lättskrämd (typ 4:de gången man ser dem haha) men annars är de jättebra!
 
Sorority Row
Bara sett den en gång men jäkligt bra! Älskar skådespelarna också! Verkligen värd att se då man verkligen inte kan räkna ut hur den ska sluta! Man tror att man kan det men det är verkligen inte så som man tror!
 
House at the End of the Street
JÄVLIGT BRA! Såg den 3ggr på 2 dagar! Älskar den filmen synd att vi inte köpte den bara! Men den är superbra och jag ska se den igen såfort jag sett klart alla American Pie, Grimm, The Big Bang Theory och Hart of Dixie haha! Har inte så mycket kvar så kanske nästa vecka? Älskar den filmen!
 
It
Har man inte sett den så har man ingen aning om varför man ska hata Clowner, säger tjejen vars familj på mammas sida är cirkusfolk, och min morfar är clown. Men jag har bara ett den en gång, väldigt lång och gammal men den är riktigt bra! Värd att se alla gånger!!
 
The Ring - 1 & 2
Längesen jag såg dem men har för mig att de var jättebra! Bra handling och man tycker nästan synd om personen som går runt och mördar folk haha. Det kanske bara är jag som tycker det? Men värd att se!
 
Final Destination - Alla filmerna!
Jättebra filmer tycker jag! Man blir ofta överraskad men man hänger ändå med i handlingen! Har 1, 2 & 3an i samma box men de andra har jag inte ... än. Men jag älskar dem i alla fall! De är liksom inte så "blodiga" eller "överdrivna" som vanliga skräckfilmer. Utan de är bra haha!
 
The Hills Have Eyes - 1 & 2
1an är en aning överdriven men 2:an (med marinsoldaterna) är riktigt bra! Älskar dem och de är verkligen värda att se! 1:an är en aning förstörd eftersom en gång jag såg den låg jag mest och koncentrerade mig på att det kanske kom upp en spindel på väggen (sängen var intill väggen och jag låg närmst väggen) så när jag ser den tänker jag bara på spindlar. Men 2:an är riktigt bra!
 
ALLA JENNIFER ANISTON FILMER!
Älskar och har allihop haha! Jennifer Aniston fan eller vad?
 
Som ni ser så föredrar jag skräckfilmer haha. Tycker att de flesta komedier och andra är så långdragna och inte alls roliga. Men sen finns det ju filmer som American Pie och Black Beauty som man bara måste älska haha!
 
ALLA dessa filmer (förutom alla Jennifer Aniston filmerna) finns att se gratiswww.swefilmer.com. Jag kollar där varje dag! Inget du behöver ladda ner (mycket reklam och pop-up men har du anti-virus så är det inga problem) och det är helt gratis. För vissa filmer behöver man ha konto (gratis) och några måste man betala. Men ingen av dessa ovanstående måste man betala för att se eller så. Kanske vara medlem och den sista Paranormal Activity måste man nog betala för. Men de flesta kan man se gratis! Så den sidan rekommenderas. Finns även MÅNGA fler filmer där med alla genre!

Kommentera

Publiceras ej