Farmor!

1kommentarer

Varit hos farmor idag! Hon blev 62år! Saffi fick såklart följa med och vi åt lite tårta och så.
Hade tänkt gå en långrunda med Saffi idag men ramlade i trappan påväg ner när jag skulle gå sista rundan med Saffi så har stukat foten. Kan inte ens stå helt på den så får studsa fram. Sen nu när vi åkte hem från farmor så låg Saffi som vanligt i mitt knä och jag tror att hon typ tryckt på en nerv eller så för jag kan typ inte känna låret. Otur så var det inte på samma ben som jag stukade foten så nu har jag ont i foten på vänster och ont i låret på höger haha! Typiskt mig!
Men vi hade ändå tänkt att hon skulle få 1-2 dagar lugna utan någon långrunda eller så och bara lite träning så hon ändå får det mentala hon behöver. Och det blev ju "perfekt" när jag har ont i foten. Svullen runt vaden och fick bandage hos farmor så det ska väll snart bli bra hoppas jag! Hade tänkt ta lite foton på henne imorgon om det är fint väder! Perfekt om jag bara behöver sitta eller så upp ju istället för att gå långrunda. Men blir nog då bilder vid Damhag så inga superfina men men!
 
Ha det så bra sålänge så hörs vi!

1 kommentarer

Marre

13 May 2013 23:46

Oj, vilken otur du har och tur i oturen ändå, kunde ju ha brutit foten… Krya på dig nu!

Fin blogg och fina bilder!

Tack för besöket inne hos oss :o)

Svar: Det ska jag göra haha :)Tack!
teamhundarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej