Baaad!

0kommentarer

Jag och mamma gick ner till stranden när vi vaknade (vid 12) och har varit där i 2½h, vi hade picknick och Saffi var den enda som badade men vi hade shorts så vi gick i upptill knäna, det blev ändå inte djupare... Så jäkla långgrunt i Landskrona :( Men i alla fall så fick hon badat länge, jag grävde ner henne (la sand på henne tills bara huvudet stack upp) och hon fick äta mycket morötter hahaha! När vi kom hem så duschade jag av henne och sen blev det föning haha! Hon blev inte riktigt torr men vi hann vila kanske en halvtimme innan mormor kom. Jag och Saffi fick följa med på ÄNNU en runda på kanske 30-40min, sjukt varmt ute! Men det är ändå kul att kunna gå i bara linne och shorts. Bli lite brun haha!
Men jag tog inte med mig kameran då jag faktiskt inte orkade med mormor och jag ville inte riskera att den blev blöt när vi badade så det blev inga bilder idag heller :)
Ikväll vid 10 ska jag gå upp till mormor så vi kan gå långrunda då. Så idag har vi haft fullt upp och Saffi är trött. Jag fick dra med henne på rundan med mormor haha, men hon kunde gå lite själv :)
När Saffi badade 6 Mars :)

Kommentera

Publiceras ej