We're back!

0kommentarer

Nu är vi hemma igen! Har varit en härlig vecka i stugan och eftersom jag inte haft tillgång till att kunna blogga så har de tidsinställta fått stå för uppdateringen! Tur att Jag gjorde några! Men mycket har hänt! Hade tänkt gå igenom dagarna för sig men orkar inte det och kommer inte ihåg direkt allt som hände eller vad vi gjorde vilken dag.
Men vi har badat några dagar, Saffi fick bada i lite mer än en timme igår så hon var trött hela kvällen och är även liten trött inu. Många långrundor och härliga skogsturer.... Nea fick 6 fästingar som mest en dag och Saffi har fått 3 fästingar i stugan. Ska kolla igenom henne igen ikväll för att se så vi inte missat någon. Vi har varit på Ullared där jag shoppat loss haha. Och jag fick även 270kr ÖVER!! Det måste vara ödet haha, så imorgon blir det mer shopping! En grön Hurtta D-sele står på inköpslistan! Men idag är alla trötta och Spiggens har inte öppet så jag kan inte köpa den idag. Köpte hur mycket som helst, orkar inte ta bild på allt! Har hälsat på många kor och Saffi har också hälsat haha. Skällde på dem när de kom för nära och skrämde slag på dem när hon hoppade till haha! Men det blev mycket bilder som ni ska få se. Ska bara redigera dem och sen lägga in dem! Blir nog i några omgångar så det ska bli bättre uppdatering och de hade inte heller fått plats med alla i samma inlägg!
 
Glömde nästan det viktigaste! Saffi skadade sig i måndas. Hon har skurit sig på vänstra övre trampdynan på frambenet. Så det har blödigt lite och så men det blir bättre och bättre. Blev akut-åk till närmsta apotek (som inte var speciellt nära haha) där vi köpte idomin salva och självhäftande linda. Svårare än så var det inte. Men sen lekte hon med sin nya fotboll iförrigår och då gick det upp igen lite så det har dragit ut på "processen" lite men nu är det fint igen!
Molly har också varit lite sjuk. Har inte träffat henne men ska nog upp till mormor ikväll så när jag vet exakt vad det är med henne så återkommer jag till er!
Mycket skadade hundar nu!

Kommentera

Publiceras ej