Träningskalender?

0kommentarer

Jag har tänkt lite på att kanske börja använda min kalender :P Alltså skriva träningschema vecka för vecka. Antingen så skriver man veckans träningar på måndagen eller söndagen och då för hela veckan. Och om vi ska börja på agility (först måste man gå grundkurs då vi inte gick valpkurs med henne) vilket vi ska om ett tag så är det ju bra om man har koll på när och så :P
Men nu är det så att jag inte direkt är insatt i hundträning och fysik och liknande utan mer hästar haha. Men änsålänge så har hästfysik funkat lika bra på Saffi x) Såsom att tömköra, skänkelvikning, stegra på kommando, backa osv. som man gör på hästar gör jag på nästan samma sätt på Saffi! Haha..... Men det funkar men jag får väll läsa på lite så man kan lägga upp ett bra träningsschema för henne och samtidigt ha det varierat och roligt för oss båda!
Vadå menar du att min hund inte är fotogenisk? Du måste skoja!!

Kommentera

Publiceras ej