Ska snart ut med Mandy!

0kommentarer

Vaknade med huvudvärk så jag kunde tyvärr inte följa med idag på kalaset... Så jag och Mandy stannade hemma!. 
Huvudvärken är över nu så det är la bra! :) Tänkte jag ska ut med Mandy och träna henne osv, det är ju fint väder idag också!. Jag tar nog med mig kamran, så bilder kommer säkert. Eller så glömmer jag av som vanligt, haha!. 
Men just nu så sitter jag på min säng och letar efter hund bloggar på bloggplatsen (Jag har inget konto där men jag kan söka på bloggar!) Så det är det jag gör just nu, är lite seg idag beror nog på värmen, blir oftas lite seg och så när det är jätte varmt ute..  Aja får la piggna till och ladda min kamra, sedan ut med Mandy!.
Träningarna idag blir la som vanligt, hoppträning löst (jag tror det annars kopplad) Lydnad och trixs! 
Aja bloggar mera senare :)
 
Denna låt är så himla braaa, lyssna på deen! :D

Kommentera

Publiceras ej