Ska snart kolla på BTR med Hanna :D

0kommentarer

Förlåt att jag inte har bloggat så himla mycket dem senaste dagarna..... Förlåt! :( 
Ska försöka vara mer aktiv okej? :). Men idag ska min kompis Hanna komma till mig och vi ska kolla på Big Time Rush (Förkorting BTR) Ni som inte vet är jag en rusher  (En som är ett stort fan av Big Time Rush) 
Som Justin bieber (Belieber) Och jag är en rusher och en belieber ;) <3  Jappsi
JUSTE! :DD Igår var det ju praktik och jag fick köra en shettis för första gången hela mitt liv typ!, Alltså HELT själv!!! :D Jag och min andra kompis Ida hade 2 sköthästar ju som hette Azlan och Engla men nu är dem tyvärr sålda, men vi körde ju Azlan. Men jag körde honom inte så utan det var Ida, men jag fick åka med ;) Samma sak här på praktiken att jag fick följa med när Lotta eller  Daniel (Dem som är vid stallet som jag prakterserar hos)
Men igår fick jag köra heeelt själv!! Och det var sjukt kul alltså! :D Herregud så kuul! Thihi...
 
Och så igår tränade jag Mandy en liten stund, alltså hoppträning. Men det var så himla varmt så jag orkade inte vara ute länge hehe xD. 
 
Aja måste göra ordning mig nu, vi hörs senare kanske, hejdå! ^^
 
BIG TIME RUSH!!! *-* <333333333
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej