Regnigt!

0kommentarer

Var ute första rundan med Saffi vid 10 och det var hyfsat väder när vi gick ut. Mörka moln och ingen sol men hyfsat varmt. Men efter typ 5 min så börjar det ÖSREGNA! I typ 2min och sen slutar det helt igen haha! Men vi blev inte så blöta för vi gömde oss under ett stort träd! Ska snart ut med henne igen men jag vill träna något men vet inte riktigt vad. Är det blött i gräset så får det antingen bli gummistövlar och ha henne lös då jag inte vill att hon ska släpa träningskopplet i marken när det är blött (läderkoppel). Och jag är nästan säker på att det kommer vara upptaget i lilla rastgården så jag kan inte träna där. Vill inte heller dra ut mormor eller mamma på en långrunda för börjar det ösregna så blir man genomblöt och då går man och fryser hela vägen tillbaka.
 
Men ändrade planer haha! Snackade precis med mamma och hon ska till doktorn klockan 3 så vi följer henne dit och går till mormors koloni sålänge och tränar där! Sen när mamma är klar så kommer hon dit! Perfekt! Fast börjar det regna så kommer man ju inte in någonstans utan nyckel i kolonin men men x) Så det blir träning ändå! Nu ska jag bara komma på vad vi ska träna! Ska också se om jag kan "tömköra" henne lite här hemma ikväll. Var längesen vi gjorde det och det är bra träning faktiskt! Hon måste tänka lite och lyssna väldigt bra för annars går det helt åt skogen haha... Men hon börjar bli duktig på det!
 
Har också sett 2 säsonger av Pretty Little Liars på 4 dagar så det är därför jag inte hunnit blogga direkt! Inga nya bilder heller då vädret inte varit speciellt bra!

Kommentera

Publiceras ej