Juni månad! :)

0kommentarer

Var precis ute och tränat med Mandy och sedan gick vi en liten runda så hon fick göra sina behov!. 
Vi tränade mest på cirklarna och sedan hoppträning :) Gick hur bra som helst och hon var jätte pigg och busig!. 
I denna månad så händer det en stor sak (för mig och isabell + bloggen) Att bloggen fyller 1 år! :O :D 
Herregud! tänk er att jag och isabell har haft denna blogg i 1 år och vi tog ju en stor bloggpaus men ändå kom vi tillbaka!. TÄNK ER! 1 ÅR!! :O Vi måste komma på saker som vi kan göra på bloggen Isabell! :D För skojj skull! :D
 
Aja, har precis gjort en video och vet ni vad? Jag ska inte ladda upp videos på youtube längre.. Utan jag har skapat en VideoFyMe konto istället och där kan jag även ladda upp video bloggar!. 
Nu håller jag på att ladda upp ett video ifrån dagens träning, videosarna blev inte så bra lixsom det skakar och aa. Men det är ju inte så lätt att filma med en hand ;) haha.. 
 
Bilder ifrån idag : 
Bilderna är mobil bilder! 
 
// Lina och Mandy 

 

Kommentera

Publiceras ej