Har precis..

0kommentarer

Tidsinställt några inlägg, ett inlägg per dag mån-lördag och det är i stortsett de dagarna vi är borta. Jag antar att jag har tillgång till dator på söndagen när vi åker (fast det är tidigt, eller i alla fall blogga från mobilen) och när vi kommer hem på söndagen! Ska även försöka komma in på dator under tiden vi är iväg. Men det blir svårt! Vill ni ha mer uppdatering kan ni alltid följa mig på instagram! IssaHagstadius heter jag :)
 

Kameran följer självklart med till stugan och jag ska ta MÅNGA bilder! Denna bilden togs förra året i stugan! Saffi hoppade det hindret men även på det högsta på ryggstöden på stolarna :P Duktig hoppvovve! Hon har faktiskt utvecklats lite i kroppen på ett år. Hon har fått kraftigare bakben, blivit större runt bröstet, rumpan har blivit mycket kraftigare och hon är inte lika smal över korset.

Kommentera

Publiceras ej