God morgon... Ehh.... middag!

0kommentarer

Idag blir bloggen 1år!!!
Gud vad tiden har gått fort! Idag åker vi till stugan! Inte förens halv 5 då det inte är speciellt långt dit men vi åker ändå dit idag haha :) Har snart packat klart! Ska ha med Saffis mat, få pengarna av mamma och lite sådant. Men måste först vänta tills mamma kommer hem från mormor. Hon skulle upp där och dricka kaffe och ta med sin min laptop och mobilladdare hem så jag kan ta med det till stugan.
Javisst ja, behöver ju kameraladdaren också haha! Det är mycket som ska med fast man bara ska vara borta i en vecka! Har med tre selar, fem koppel, två halsband och nosgrimman till Saffi hahah... Och klotången och öron sakerna och lite sådant men inte lika mycket som förra året! Får bara hoppas att jag får med mig allt som jag behöver. Annars får man väll bara köra och hämta det. Inte superlångt dit somsagt så man kan göra det i nödfall!
 
Ska också leta lite saker på Ullared till lägenheten! Såsom kuddar och liknande kan man ju köpa där :) Eftersom vi vet ungefär hur det kommer se ut eftersom vi köpt soffan, jag vet hur soffbordet och tvbänken ska se ut och vi har en aning om hur det ska se ut på bakgrunden där tv:n ska sitta så kan man matcha bra :) Allt går i svart och vitt och det kommer bli SJUKT SNYGGT! Om det blir som jag tänkt mig i alla fall haha :) Vi har bara några småsaker såsom vart det stora akvariumet ska stå haha.. Sen har jag mitt egna rum att ta i tu med också... Vet inte alls hur det ska se ut men har lite små planer. Lättare när man får in möblerna för då kan man flytta runt dem lite. Det är i alla fall bestämt vart skrivbordet ska stå. och det är det enda som är tungt!
 
Några önskeinlägg eller så? Vet inte hur uppdateringen kommer vara när jag är i stugan men jag har gjort ett tidsinställt där jag fuskat lite med KKK från vovve.net men det är någon uppdatering i alla fall! Ska också påminna Lina att blogga haha :)

Kommentera

Publiceras ej