En till tidig långrunda!

0kommentarer

Gick ut imorse också men har inte hunnit blogga än så därför tar jag det nu! Hyfsat fotoväder men nästan lite för bra då många av bilderna blev helt för ljusa. Men några blev bra! Jag och mormor gick till inhägnaden och först fick hundarna bada i havet! Fast klockan var halv 9 när vi gick så gick jag bara i linne och shorts! Superhärligt!
 
Vad är det???
Något bet mig!!
Vad var det som bet mig??
Molly behövde nästan simma där Saffi doppade tassarna haha!
Jag har en sten... Det har inte duuu!
Saffis outfit när jag inte vill bli blöt om händerna efter hon har badat. Så Selen träs enkelt bara över huvudet på henne haha! Snabbalternativet!
Det är väll härligt att drunkna i blommor!
Min nya bakgrundsbild! Älskar den!!
 
Och Saffi blev inte biten av någon fisk då det inte finns någonting i det vattnet men det var precis som att hon trodde det haha Hon tog ner tassarna i kanske 2sek sen studsade hon upp igen och stirrade skit länge på vattnet hahaha!

Kommentera

Publiceras ej