Dåligt med tid!

0kommentarer

Vi var i kolonin i morse i flera timmar och solade! Saffi fick återigen bada i den lilla barnpoolen men vi får köpa en ny på Ullared för den är sönder på två ställen i botten. Men vattnet åker inte ut speciellt snabbt ändå men det är ju onödigt att behöva fylla på då och då.
Nu blev det helt plötsligt mycket som ska införskaffas på Ullared!
 
*Barnpool
*Ridbyxor
*Ridtröja
*Ridhjälm om jag hittar en sådan jag vill ha (utan synlig ventilation)
*Nagellack
*Strumpor o trosor
*Godis (till Saffi)
*Aktivitetsboll och aktivitetsbrädor om det finns
 
allt det för typ 500kr (kanske mer om jag blir "sponsrad" av någon mer, tror jag får något av pappa och kanske Maria men är inte säker) men i alla fall så vill jag egentligen inte köpa för mycket och spara pengar till Falsterbo. Där kan man ju köpa ridbyxor, ridtröjor, ridhandskar och sådant hyfsat billigt! Men de handskar jag vill ha (ett par från Roeckl) kostar typ 400kr... Så får hoppas att de har något mässpris på dem så de blir billigare haha!! Men vi får se! Det blir aldrig som man tänkt sig när man väl är där!

Kommentera

Publiceras ej