Dagen idag! :)

0kommentarer

Dagen idag har varit sjukt rolig och underbart! 
Jag åkte ju till praktiken idag, mamma ville följa med mig idag så vi tog med oss Mandy också! Så när vi kom dit så kom Lotta och Daniel ut så skulle jag följa med dem med hästbussen till mölndal för att tanka. Så mamma gick en låång runda med Mandy runt i stallet och hagarna osv. Så när vi kom tillbaka till stallet så gick vi ner till hagarna för att kolla ifall alla travskolehästarna + ponnys är inte skadade eller nått sånt, samt ifall dem hade grimma på sig (för dem har grimmor på sig ifall dem är i hagarna.) Sedan fotade jag lite,bilder kommer nedan!. Sen skulle vi inte göra något mer idag så Daniel åkte hem, sedan så åkte vi hem också och fikade med mina mostrar Anna och Susanne!, sedan gick vi hem! :) 
När vi kom hem så tog jag det lungt och sedan tränade jag med Mandy! Hoppträning och tränade med cirklarna, samt lydnad/trixs ;) Jag gjorde en slaks rallylydnad fast inga skyltar svårt att förklara! 
 
Den bilden överst, shettisen heter Conny! och det var han jag körde i fredags! :'D
 

Kommentera

Publiceras ej