Utvärdering - Hööks täcke

0kommentarer

Hööks försäljningsbilder...

Jag köpte täcket för 49kr på REA och det fanns bara ett kvar och det var i strl 75! Snacka om tur.. När jag kom hem och testade det så var det på tok för stort i bogen så jag fick sätta dit typ 10cm mer kardborre för att det skulle sitta bra i bogen och då blir det ju "snett" på Saffi så det rör sig hela tiden och hamnar snett så man får gå och rätta till det. Reflexen ser smutsig ut fast den inte är det. Täcket tåler lite regn (vilket jag inte förväntade mig) och är fleecefodrat. Inte världens bästa passform, mag"bandet" är för stort men annars är det väll inget direkt att klaga på.

För 50 kr är det verkligen prisvärt! Men det hade kostat 150kr eller något? Och då är det INTE prisvärt! Man kan få bättre för det priset!!

Säljs ej mer!

Kommentera

Publiceras ej