Tjena alla bloggläsare!

0kommentarer

Nu sitter jag på min säng och lägger in låtar på mina spellistor på spotify :3 sedan blir det att städa mitt rum och samtidigt som jag städar ska jag lyssna på musik ! Igår träffade Mandy och Sunny varandra! Jätte kul var det! Fast det var så kallt så Mandy ståg bara framför öppningen hela tiden och vill hem :/.. Men sunny var sjuk busig och ville leka., Men Mandy och Sunny kommer säkert att leka med varandra. Det var ju första gången dem träffades typ så aa. Men Mandy och Sunny skötte sig bra iallafall!. Dem har ju gjort så att det är staket runt om deras baksida, så man kan bara släppa lös  hundarna så får dem springa löst! Hanna sa igår på sommaren osv kan vi träna hundarna på deras baksida! Gash  vad det kommer bli kul, eftersom hos min baksida har vi inga staket, bara ett men inte runt om hela baksidan lixsom :/...  Aja nu ska jag städa och lyssna på musik samtidigt! sedan blir det att träna med Mandy eller nått :3 Byeee!

Kommentera

Publiceras ej