New Shoes!

0kommentarer

Eller ja, såå nya är de inte! Från andra?tredje dagen på mellandagsrean xD Men de är skitsköna, skitvarma, skitsnygga och helt underbara haha. Älskar dem! Nästan bara de jag använt sedan dess. Fast jag har fått skoskav på den dära typ kulan på foten fast det har jag en logisk anledning til som ni inte behöver veta haha *hemlighetsfull* x) Nä, men jag trampar lite snett med den foten så då kommer ju den kulan längre ner och då har det tagit emot. Men det har enkelt fixats med en extra sula från ett par skor jag inte använder så ofta och som jag egentligen bara hade en extra sula i för att jag gled lite i dem. Vilket jag inte gjorde när jag använde dem sist så det funkar ändå! Ska ta sulan från ridstövlarna till de skorna när jag hämtat ridstövlarna hos pappa. Snörningen på ena foten har gått sönder så måste köpa nya skosnören till ridstövlarna. Men vart f*n hittar man mörkbruna runda skosnören som räcker upp över hela vaden och lite till för man ska ju kunna knyta också xD Så kanske 1½m långt skosnöre om inte längre xD
 
Yttersidan
 
Loggan i närbild
 
Insidan
 
Smutsiga.. Redan haha!!
 
 
De kostade 620kr på Håkanssons på rea, hade kostat typ 800 eller något xD Var 30% REA så ni kan ju räkna ut det själva om det är intressant haha x) Men jag är supernöjd med dem! Jag brukar inte gilla "kängor" eller liknande större tjockare skor men dessa älskar jag! De är inte klumpiga och de är absolut inte tunga att gå med. Annars är jag mest för klackaskor eller liknande.. Alltså små söta skor haha xD Men dessa älskar jag! Rekommenderas!
 

Kommentera

Publiceras ej