Min nya novell blogg!

0kommentarer

Jag har alltid gillat att skriva noveller!. Jag har skaffat jätte många novell bloggar, men sedan har jag tagit bort dem och bara för jag inte var ''nöjd''. Nu har jag gjort en ny blogg x'D  som heter Starznovell.blogg.se 
 
 Om ni vill kan ni gå in på bloggen och läs! :D Det betyder jätte mycket för mig, och kommenterar hur ni tycker, och sådant! Och denna novellen som jag skriver nu, ska jag inte bara lägga tid på. Utan jag ska göra olika noveller om One Direction, Justin Bieber och aa mina idoler. Och denna novell som heter ''Let me kiss you'' Handlar om Big time rush, och revenge stjärnan Emily Vancamp. Fast hon heter Ashley där!. Och huvudrollerna är Logan henderson som är med i Big Time rush och Emily Vancamp som spelar Ashley!. Hoppas ni vill läsa :3
 
 Gå in på  www.StarzNovell.blogg.se 

Kommentera

Publiceras ej