Lina är Tillbaka xD

0kommentarer

Lyssnar på One Direction just nu, Gash! vad jag älskar dem killarna asso! Underbara! <3. Idag kommer min brorsa hit till oss med hans son och hans tjej. Vi ska typ  äta middag och få julklappar osv. Eftersom vi kunde inte vara med varandra på julafton men idag går det så dem kommer vid 5 i think ?  hehe så det ska bli skojj!. 
 
Jag och Isabell planerar hur designen och allt ska vara osv. Allt om bloggen lixsom. Så en ny upptadering på bloggen ska bli..
 
Ni kanske också undrar hur går det med Mandy och träningarna osv. Jo det går la sådär haha x'D har inte mått så bra den senaste tiden.. Fråga inte varför eftersom jag inte vill prata om det men huvudsaken är att jag mår bra nu haha ^^ Aja men nej jag har inte tränat med Mandy på hoppningen på länge.. Jag har bara tränat  trix lite då och då. Sedan när jag har gått ut med henne har jag tränat henne lite att gå fot. Men jag tränar alltid det när jag går med henne ute på en promenad. Så mm :) Sedan har min kompis/granne har köpt en hund, en golden retriver valp. Såå söt asso :'D<3 Hihi men Mandy har inte träffat  valpen ännu. Men dem ska träffas har jag och Hanna sakt såklart :P Valpen heter Sunny, så söt asso. Men jag har träffat Sunny iallfall. Undrar  hur Mandy blir när dem träffas, spännande asso.. Eftersom hon är lite lite rädd för stora hundar som lixsom bara springer mot henne men det fattar man att Mandy blir rädd då xD haha. Men detta kommer bli bra, jag tror  att dem kommer gilla varandra!. 
 

Kommentera

Publiceras ej