Hår överallt!

0kommentarer

Saffi har börjat fälla så det är HÅR ÖVERALLT! Har hon legat i sängen, så syns det, har hon kliat sig så ligger det hår där. Överallt är det hår haha! Men det börjar avta men GUD vad en hund kan fälla. Hur f*n kan hon ha så mycket päls? Det är tussar ÖVERALLT på henne och ÖVERALLT på golvet! Men hon fäller väldigt tidigt i år tycker jag, det är ju liksom i början av Januari. Ska hon få sommarpäls NU?? Men ja, det märker vi. Jag har ju täcken iallafall haha. Ska borsta av dem också, invändigt är det bara hår tycker jag haha!
 
Vi var hos veterinären idag och fått recept utskrivet för hennes öroninflammation, ska bara till apoteket när jag och mormor går nästa runda med hundarna. Men vi ska dit den 14 igen för att se så det blivit bättre. Men nu är det dags igen, börja droppa droppar i öronen på henne. Och hon HATAR det! Men ska kolla på öronrens flaskan om det var alkohol i den, men den har jag hos pappa så det får jag kolla någon annan gång men skulle behöva den nu haha xD
Lite svårt då jag inte ens vill träffa pappa men det får väll gå på något sätt. Smyger väll hem där när han inte är hemma och hämtar den. Men jag vet inte direkt vart den är... Men någonstans måste den ju vara!

Kommentera

Publiceras ej