Halloj i stugan!

0kommentarer

Jag har varit flitig idag haha. Först var jag, pappa och mormor på BUP och snackade lite, påvägen tillbaka gick jag och mormor inom vårdcentralen för livmoderhalscanser sprutan och efter det så gick vi hem till mig och ringde veterinären. Så vi har tid imorgon kl 11 för att kolla Saffis öra.
 
Jag hade tänkt skriva några inlägg till utkast igen men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det blir väll fler utvärderingar, de är så lätta att skriva. Men behöver egentligen inte ha så långa inlägg då, bara det står vad jag vill ha sagt liksom haha :)
Har snackat mycket med Lina om designen och sådant men msn fuckade sig igår så vi har mest fått skriva över sms och då är det så jäkla jobbigt att skriva om man vill mycket typ för det tar sån tid haha!
 
Men imorgon är det veterinären, vi ska nog gå långrunda också men nu ska jag försöka få lite inspiration för fler inlägg till er! Jag hade också tänkt fixa designen och lite sådant!!
 
Jag införskaffar också idag en Dagens Låt kategori som jag tror jag mest kommer uppdatera, det blir att jag eller Lina väljer en låt per dag som vi utnämner som dagens låt! Hoppas det blir uppskattat!

Kommentera

Publiceras ej