Arch.... Skitsamma!

2kommentarer

Jag bloggar inte här och vad är vitsen att ha blogg då -.- Vill inte ta bort denna blogg, kanske kommer skriva nått inlägg då och då... Men jag gör som Isabell.. Skaffa en ny  egen blogg. Pallar inte detta mer.. gash.. Känner mig så dum att BARA Isabell ska blogga här när både ska blogga varje dag typ inte EN!... Asso förlåt men lixsom jag har inte haft det så himla lätt just nu :/ Hänt lite olika saker som man måste förstå att jag pallar ej blogga ännu. Okej?.. Hoppas ni fattar <3 Vill inte säga det men jag mår inte så bra just nu. Pallar bara inte.. Aja jag har ju en blogg nattstad.se/LinaAndersen. Men tänkte blogga om mandy och bara om hundar lixsom. Så jag satsar på det!. Jag bloggar här då och då, och skriver min nya blogg. Men jag hoppas ni inte tycker att jag är dum eller nått bara för Isabell bara har bloggat eftersom nu säger jag detta : Har inte haft det så lätt förra året tills nu.. Okej? hänt lite saker nu som jag inte vill dela med er. Så det därför.. Jappsi.. 
 
Skriver snart vad bloggen heter, och jag hoppas ni fattar varför jag inte har bloggat.. 
 

2 kommentarer

Mikael

07 Mar 2013 20:28

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

Svar: Hej! Jo, det skulle vara utav intresse att få fler läsare. Just nu bloggar inte jag och Lina tillsammans men med mer läsare så tror jag att vi kan börja igen starkare än någonsin!Har ni någon hemsida eller så? Jag är inte direkt insatt i mode mer än häst och hundmode men vi kanske kan köra vår egna lilla grej med djursaker eller så?
Med vänlig hälsning Isabell
teamhundarna.blogg.se

Mikael

12 Apr 2013 12:51

Hej Isabell!

Skulle vara kul att ha er med i vårt modecommunity. För att läsa mer om oss kolla här http://www.modekampanj.com och om du vill ha access till vårt modeforum så är koden Mode@123

Hoppas ni vill vara med ;D / Mikael

Kommentera

Publiceras ej