Vill haa!

0kommentarer

Brunt nithalsband från Rouge Royalty! Sjukt snyggt, tror det hade blivit fint med ett tuffare halsband på Saffi, hon passar också jättebra i brunt så tror detta skulle vara optimalt! Sjukt fint!
 
Snyggt "vardags" nithalsband, jättefint med matchande koppel från Rouge Royalty! Tror detta skulle gått hem direkt på Saffi! Älskar att det är blandat med både mässing och silver men att det ändå är silverspännen.
 
Brett från Rouge Royalty. Skulle vara sjukt snyggt som ett fin halsband t.ex hos farmor eller på t.ex middagar! Jättefint med tillhörande koppel! Det positiva är att det är vit fodring! Det är sjukt snyggt på en svart hund med vitt! Är en större modell än det ovan så jag behöver bara ha ett koppel till båda halsbanden haha! Måste tänka ekonomiskt!
 
Finhalsband med Swarovski! VÄRLDENS FINASTE HALSBAND??? Hade suttit perfekt på Saffi! Gud vad fint det är! Finns det något annat att säga än att jag MÅSTE ha det?
 
En blå och en grön Y-sele med tillhörande koppel ska införskaffas såfort jag har pengar till det. Det blir ungefär 700kr tillsammans, inte riktigt helt hundra på priset men har redan bestämt hemsida och sådant där jag ska beställa hem det. Hennes storlekar finns i lagret, färgerna är rätt, kopplena finns och ja allting stämmer bra! Har även provat en grön Hurtta på henne tidigare och hon är sjukt fin i den! Sett den blåa också och den är också riktigt fin! Älskar att byta färger på selarna men ändå ha samma modell!!! Älskar också att ha tillhörande koppel.
Det "dåliga"/"negativa" med att den blåa selen har brunt "band" är att jag inte kan ha flexi-kopplet på den, inte heller på min orangea här hemma. Man kan ju inte ha brun sele och svart koppel... Nä, lite ordning och reda får vi ha! Haha..

Kommentera

Publiceras ej