Trött ._.

0kommentarer

Sitter nu på sängen och bloggar. Ni som inte vet går jag på praktik i ett stall. Lixsom jag går inte till skolan just nu utan prakteserar. Men jag pluggar också så japp ;). Så idag har jag ''jobbat'' i stallet. Lixsom stallsysslor och så ^^ 
Och det har gått bra braa!. Så nu är jag hemma och tar det lungt. Mamma går en runda med Mandy nu och sedan ska jag kanske träna med Mandy. Men jag ska ut en kvällspromenad med Mandy senare. Men jag vet inte ifall vi ska träna.. Får se hur det blir med vädret. Det är ju sol ute men det blåser som en storm typ. Alltså först är det uppehåll och sedan blåser det mycket och sedan blåser det lite och sedan är det uppehåll. Så håller det på så hela tiden.. Aja..Får se senare vad jag gör om jag ska träna eller ej.. 
 
Jag och Mandy igår :')<3 

Kommentera

Publiceras ej