OMG! :)

0kommentarer

Statistiken har höjt lite igår och idag! :'D Jag skulle logga in bara och så såg jag statistiken höjt lite! :) Jag blev så glad! För jag är lite deppig idag eftersom jag kan inte gå på Justin's konsär, men när jag kollade på Statistiken så blev jag såklart gladare. Hoppas bara att Justin kommer hit någon mer gång ;) <3 Aja.. 
 
 Vädret är lite sådär idag. Först var det molnigt och nu är det sol. Hoppas att solen stannar kvar nu xp pallar inte regn eller molnigt. Snart ska jag ut och träna med Mandy :'3 Ska ladda kamran nu och jag ska se ifall det  blir bilder idag. Om det blir det så ska jag redigera dem och sedan lägga ut här! ^.^ 
 
Idag blir det nog typ lydnad, hon ska vara lös och jag ska ha någon boll eller godis. Så ska jag säga att hon ska sitta och sedan ska hon stanna. Jag går bort ifrån henne och sedan sitter jag mig på huk. Ropar hennes namn och sedan springer hon till mig ;) Hon får bollen eller godiset (beror på vad jag tar xp) och sedan säger såklart duktigt:'D det hade jag tänkt göra idag. Kanske göra ''volterna'' eller hoppa lite också, vet inte riktigt. Men får se sen när jag går ut. Aja bloggar mer senare byee ;) 
 
// Lina & Mandy 

Kommentera

Publiceras ej