Ny soffa... snart

0kommentarer

Idag har jag, pappa och mamma varit på XXXLutz i Malmö och kollat soffor. Hittade ingen jag direkt fastnade helt för men men. Efter det så gick vi in på Ikea och det enda jag hittade var två små söta ljushållare, eller vad det nu heter. Jättesöta! Rosa med små hål upptill (får ta bild en dag) och de är jättefina! Kommer passa perfekt in i den nya lägenheten!
Efter det så gick jag och mormor till stranden så hundarna fick badat och nu har Saffi precis blivit duschad. Hämtade K9 blackness schampoot hos mormor så Saffi har blivit ren och fin nu!
Snackade precis med syrran och ska nog ut med henne på tisdag till Lund. Haha, får se hur fan det går men vi får se om jag orkar. Isåfall blir det nog jag, min syster och min nästkusin som springer runder och stör folk ;)
 
Jemma, min systers hund får stå för bilden idag!

Kommentera

Publiceras ej