Mycket på samma dag!

0kommentarer

Mamma väckte mig tidigt idag när hon kom hem! Vi kollade sedan på film, en med Zac Efron, jättebra faktiskt! Och sen kollade vi på en lägenhet bara några kvarter därifrån vi bor nu. Helt fel område men jag gillade lägenheten! Stor och fin, inte alls lyhörd och man får plats med tvättmaskin! Perfekt! Men det stank i trappan, somsagt helt fel område och när vi var där så var det även en tant en våning ner som skällde på en man som slängde en fimpe på gården. Så man vet ju inte riktigt vad det är för folk där men vi får väll se! Sen gick vi en långrunda till djurkyrkogården och det är inte alls lika läskigt som det låter haha!
Men nu har vi precis kommit hem, bloggade inte direkt igår då jag gick långrunda med mormor i 3 timmar och lite sådant så orkade helt enkelt inte. Men idag hinner jag!
Något speciellt ni vill läsa om?
 
Imorgon går vi antagligen till ett ställe där Saffi kan bada och lite sådant och då blir det kanske picknick. Då ska jag inte glömma kameran haha!

Kommentera

Publiceras ej