Musik! :)

0kommentarer

Kommer inte på någon BRA rubrik just nu så det får bli musik efter som jag lyssnar på musik nu och bloggar! Jag vet inte vad jag ska skriva för åsiktinlägg! :/ ingen anning.. Så ifall ni vet kan ni gärna kommentera!. Idag var det praktik! Gick jätte bra!, Putsade selar och träns och sedan fick jag hjälpa till att luncha till hästarna i hagen :) Jag gav hö till en stor häst som heter Sune. Sedan så fortsatte jag att putsa!. 
Sedan åkte jag hem och jag var sjukt trött när jag kom hem. Lixsom jag slängde mig på sängen, sedan så åkte mamma in till stan och handlade. Så min kusin Linnea ringde och sa ifall jag kunde gå över till moster (efter hon var där ensam, moster susanne och Anna var och handla.) Så jag tänkte ta Mandy med mig, men sen när jag väl gick ut så kom mamma hem xD Så Mandy följde mamma hem istället! Så var jag med min kusin, och sedan kom Susanne och Anna hem, så pratade jag med dem. Sedan kom mamma dit med Mandy och så pratade och så. Sedan gick vi hem, mamma gick hem fast jag gick ut med Mandy och tränade! :). och idag gick SUPER SUPER!. Vi hopptränade och Mandy var sjukt pigg så hon flög över hinderna :')<3. Tyvärr blev det inga bilder ifrån idag! Glömde kamran hehe. Men jag lovar kanske nästa gång blir det mer bilder och sedan ska jag filma. Eftersom jag planerar att göra massor av VIDEOS :D. Lixsom tagga nu, kommer bli grymt! Och jag har saknat att göra videos :/ Men nu ska jag börjaa igen!. Men prenumera på min youtube kanal : HorseLove290. Tänkte länka min youtube kanal på  bloggen så kan ni bara klicka på länken så kommer ni till min youtube kanal snabbare ;)<3 Har fortfarande inga pengar på min mobil, så kan inte svara på Isabell's sms nu. Men jag har sickat ett meddelande på Facebook. Så Isabell ifall du kan så kan vi prata där? :P. Men mamma ska köpa pengar till min mobil imorgon tro ja :) Aja imorgon blir det praktik sedan hem och ta det lungt. Kanske träna med Mandy ifall vädret är bra! För just nu är det molnigt.. 
Men kommentera gärna vad ni vill läsa om lixsom åsiktinlägg och så vidare :) 
Nu tänkte jag ska redigera lite bilder. Kanske lägger upp dem här senare ifall ni vill se? :) 
Revenge kommer idag också! kl 9 på 3an Yaay! :'D 
// Lina & Mandy
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej