Långrunda i kvälls solen!

0kommentarer

Nu kommer snart mormor och då ska vi gå ut med hundarna. Tror det blir en långrunda trots att vi alla är trötta men det kan vara härligt att göra det. Man vet aldrig vad det blir för väder imorgon! Kameran hänger med i alla fall så det blir lite nya bilder! Kul att faktiskt kunna fota fina bilder och ha till bloggen! Mycket roligare än massa gamla och det är både lättare och blir oftare fina bilder med kameran än med mobil så man sparar lite tid! Men det är ju en bekvämlighet att fota med mobilen, så mycket enklare och man har den alltid med sig! Men ibland får man ta kameran då den också ska användas haha!

 

Vad tycker ni om den ”nya” headern btw? Ny kommer när jag fått bilder från Lina, eller Lina fått bilder av mig! Vill också höra vad ni tycker om temat! Visste inte riktigt vad jag skulle ta för inget riktigt var som jag tänkt mig men detta blir nog bra med en snygg bild och lite färg på bakgrunden!

 

Kommentera

Publiceras ej