Köpa... Köpa... Köpa

0kommentarer

Gick in på www.divinedog.se och skulle se ungefär vad det jag ville ha från Hurtta går på. Jag måste spara pengar men det ska nog gå efter ett tag... Några år! Men i alla fall så tog jag först ihop allt jag vill ha från Hurtta och det blev en aning för dyrt... Fast Divinedog är billigt om man jämför med att köpa alla sakerna i affär så blev det ändå helt för mycket!
Som ni ser så går selarna (som går på 259kr eller 269kr i butik beroende på vart) på 229kr vilket jag tycker är billigt. Kopplena går på 159kr (kostar 189kr i butik beroende på vart) och joggingkopplet har jag inte kollat priset på men det borde kosta ungefär som selarna i vanlig butik. Men Som ni förstår så kan jag inte slänga ut 1393kr på selar och koppel -.-' Nej Hurtta ni får sänka priserna till 10kr per sele! Det tycker jag hade varit ett lagom pris för en fattig person som jag!
Men så tog jag bort de saker jag egentligen bara vill ha för sakens skull.
Ser ni vad det är som fattas? Det är den rosa Outdoor selen (hallon), det tillhörande kopplet och det svarta joggingkopplet. Kvar blir det en blå och en grön sele med tillhörande koppel.
Det jag stör mig på är att det står "Hurtta outdoors Y-sele Grön" på den gröna men "vadderat" (stavas vadderad btw) Y-sele blå. Borde det inte stå "Hurtta Outdoors Y-sele Blå"? På bilderna är det rätt sele och det är även en likadan bild som på den gröna fast i blå när man klickar in på den så förstår inte riktigt skillnaden haha.. Sen också det med artikelnummer, alla utom den gröna Y-selen heter Hurtta och sen några siffror. Men inte den gröna Y-selen.... Haha... Jag kanske inte ska bry mig om sådana detaljer men det stör mig!
 
I alla fall så är 825kr bättre än 1393 kr så det får nog "bara" bli den gröna och den blåa samt koppel när jag köper hem. Men sen tror jag även att frakten försvinner om man betalar med kort direkt. Eller så sparar jag ihop till allt och får gratis frakt för det går på över 1000kr? Ja, jag vet inte om jag kan spara så länge men det ska i alla fall beställas hem såfort jag har råd. Vilket kan ta ett tag!!!
 
Ska även fixa ny header och tema här på bloggen då jag tycker att vi förtjänar en ny! Ska bara få tag på Lina på något sätt så hon kan skicka bilder på sig och Mandy!
Kul att hon är tillbaka!!

Kommentera

Publiceras ej