Hööks hundkollektion - Vill ha

0kommentarer

69kr! Jättesnyggt, säkerligen mjukt och fint foder också! Tycker det ser jättesnyggt ut. Skulle bara varit silvriga spännen, ser lite slarvigt skrivet ut också. Dags för ny symaskin Hööks?
 
149kr. Tycker detta är jättesnyggt! Vet inte om det är mjuk eller hård fodring och texten kommer ju inte vara vit efter första smörjningen men men x) Annars är det jättesnyggt och värt 150kr enligt mig! Tillhörande koppel kostar 199kr
 
149kr, däremot omöjligt för mig att köpa då det bara finns upptill strl 65. Saffi har strl 70 eller 75cm men Hööks har väldigt små storlekar så hon hade fått ha 75cm. Så 10cm för litet -.-' Men annars jättesnyggt!
 
149kr, jättefint enligt mig. Har klämt lite på det i affär och jag gillar det! Fin färg också! Finns i strl 70 och 80 men inte 75 så får se om jag ska köpa det. Och isf vilken strl det blir. Tror att 80cm blir för långt och 70cm blir precis... Vilket är bäst då??
 
Saffi i sitt Thermo Master täcke (fleecefodrat), köptes på Hööks slutrea för 49kr. Strl 75cm men helt för långt och för stort i bogen så fick sätta mer kardborre.
 
Saffi i sitt Limex regntäcke (galon, teddyfodrat) strl 75 med sin Hurtta microfleeceoverall (strl 601) under. Båda sitter jättebra enligt mig...
Hon hade dubbla täcken då det var typ -10 plus att det var typ mindre snöstorm och det var mörkt :P Alltså skitkallt!

Kommentera

Publiceras ej