Hej... Det var längesen!

0kommentarer

Det var ett tag sedan man bloggade här! Jag har haft två bloggar efter detta haha. Eller är inne på min andra, blev bara så trött på www.hundbloggerskan.blogg.se då det inte hände ett skit där. Men nu bloggar jag på www.missamerica.blogg.se men hade också tänkt att uppdatera här lite. Ser på statistiken att någon är inne då och då och kollar. Vi hade också fått en kommentar av en som ville ge gratis reklam? Lite skumt kanske men vi får se vad det blir av det. Lite fler läsare eller i alla fall kommentarer så hade det blivit mycket roligare att blogga! Men som vanligt vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om men jag kan ju ta lite om vad som hänt med mig och Saffi efter jag slutade blogga här.
*Saffi har blivit 2år! Den dagen såg hon ut som en vandrandes köttbulle!
*Jag ska flytta hem till pappa
*Två nya Hurtta selar är inköpta (en gul Lifeguard och en orange Outdoor). Så nu har jag 4 stycken!
*Jag har börjat använda mindre och mindre halsband och mer och mer selar, numera används endast halsband om jag använder täcke
*Saffi har slutat dra helt (hon har fortfarande sina "dåliga rundor" men 99% av rundorna går hon fint)
*Vi har planerat att börja på agility och kanske rallylydnad
*Jag ska snart börja övningsköra!
 
Det är väll sakerna som kan påverka något i bloggen tror jag haha! Sen har jag även börjat använda min älskade kamera! Så inga valpbilder längre eller dåliga mobilbilder!
Favoritbilderna

Kommentera

Publiceras ej