Vårt 20:onde halsband!!

0kommentarer

Skitsnyggt halsband som jag köpte på Spiggens igår! De hade utförsäljning på några saker så allt i en låda kostade 20kr inkl. detta halsbandet! Det passar henne perfekt och det enda "feliga" är att en av kristallerna har åkt av (inget som syns direkt) och  det är mässing/guldiga spännen men det kan man bortse för 20spänn!! Jag fick det också av mormor så jag fick det gratis haha!
Såg när jag kom hem att det kostat 499kr :O 500 spänn för ett halsband hade jag ALDRIG gett, men att de säljer det för 20 kr är ju överdrivet!!! Hade kollat på det tidigare kommer jag ihåg när det var 50% men kom inte ihåg varför jag inte köpte det, nu gör jag det haha. 250kr för det halsbandet hade jag inte gett. Det ska vara OTROLIGT snyggt för jag ska ge så mkt för ett halsband när jag redan har 19st!!!
Bilderna är tagna med mobilen och inte redigerade!!! Vårt 20:onde halsband!! Kristallerna glittrar i typ silver/guld och det glittrar väldigt mycket!! Syns på en av bilderna, det "glittret" är inte "tillgjort"!!! Läder med typ mocka där kristallerna är!

Kommentera

Publiceras ej