Vad tycker ni?

0kommentarer

Om reflexvästar? Jag tycker de är OERHÖRT fula och jag hatar dem. Fast köpte en till Saffi för 25 spänn på Ullared och har använt den 2ggr tidigare, använde den sedan för typ 5 dagar sedan och blev lite förvånad. Man ser ju hunden fast det typ är kolsvart. Saffi försvinner gärna när det blir mörkt för hon är ju svart haha. Men hon syntes väldigt bra i den! Såg skitful ut i den men hon syntes väldigt bra.
Det är en likadan som på Hööks där den kostar 59kr
Rekommenderas fast den är ful! Hundarna syns fast det inte lyser på den, blir lätt smutsig under magen fast det gör ju inte så mycket haha! Fästes med kardborre, glider lätt bak har jag märkt så har ett halsband på henne som jag fäster kardborren vid halsen runt så den inte glider bak. Annars brukar jag ha Y-selen över och fäster den då i den på något sätt haha!
Bild på Saffi med reflexvästen på ska ni få vid ett senare tillfälle haha :) Ni får påminna mig!!
 
Vad tycker du om reflexvästar? Fint, fult, funktionellt, onödigt osv?

Kommentera

Publiceras ej